Cheese Addicted Man SHOCKED Into Losing Weight After Visiting America

3-Sen, 2020
436 077 Ko‘rishlar soni

We're reacting to SuperSize vs SuperSkinny. They send a Cheese Addict to America to Shock him into losing weight. No better place to do that IMO. In this show they match up an obese person with an underweight person to help them meet the middle ground of a health lifestyle.
👍 New to the channel? SUBSCRIBE: bit.ly/2O8GELz
Cheese ADDICTION | Supersize Vs Superskinny | S07E01 | How To Lose Weight | Full Episodes
Caribbean chef and cheese addict Gary Tomlin tips the scales at 21 stone eight, and Amy Simons' meal skipping bad habits see her weigh in at eight stone three. The pair swap diets.
Each of the participants eat the diet of the other. At the end of the experiment, they have a better idea of how extreme their consumption looks to another person. Every episode I saw had the participants sharing an experience that gave them empathy for other that usually didn't exist before. At the follow-up after the end of the experiment, they were true friends who relied on each other for encouragement. I can think of only one show where a participant had gained weight. All of the others were successful in following their program.
Reddit - www.reddit.com/r/CinnamonToastKen
React Couch and Dr Phil - uzworld.info/player/video/eq3caLikgJinl2c
Memes - uzworld.info/player/video/bYOVr5ade6WsfpY
5 Min Life Hacks - uzworld.info/player/video/iYDLia6cmKbbnoQ

Fikrlar
  • Does America shock you sometimes too?

    CinnamonToastKenCinnamonToastKenOy oldin
    • America is scarry

      NANI?! -chanNANI?! -chan6 kun oldin
    • I duxking hrew up here and still do

      DigitalReduxDigitalRedux12 kun oldin
    • I mean, I don't live there. I live in the weird country

      RexxEsGeddenRexxEsGedden14 kun oldin
    • The US is a big reality TV show for us Europeans to watch

      RaccoonMoustacheRaccoonMoustache15 kun oldin
    • The shows brittish

      emo.girl2006emo.girl200616 kun oldin
  • Him: 36.5 stone Tv lady: 50 stone Me: SO WHICH IS IT Edit I watch this everyday

    Gacha EmilyGacha EmilyKun oldin
  • I love their chemistry on camera. It makes me so happy I started watching this show 2 days ago and I'm hooked.

    Irene SIrene SKun oldin
  • Cheese is fine. Moderation is the key😋.

    David WiresDavid WiresKun oldin
  • Gonna eat all the cheese, in the store, in the store, yeah yeah yeah yeah

    HUMNHUMNKun oldin
  • You guys dont get english culture

    M1CKEY MOUSEM1CKEY MOUSE2 kun oldin
  • And then I am here with 16.9 BMI. (55 kg, 180 cm)

    Friendly 07vojtaFriendly 07vojta2 kun oldin
  • British: how much a pound is? American: How much a stone is? Rest of the world: (┛ಠ_ಠ)┛彡┻━┻

    GastNdorfGastNdorf2 kun oldin
  • 112???? I just dropped to 106 😳... get me on the show

    Jamie HJamie H2 kun oldin
  • I live in Wyoming and everyone pronounces it “diabeetus” 😂 I laughed out loud when my mother in law was talking to me about her diabetes and there was not a smile in the room. I had the exact reaction ken did but as a bonus I’m going to hell 🤣

    Emily JolleyEmily Jolley4 kun oldin
  • How are they gonna straight up make my man with SERIOUSLY high blood pressure drink two cups of coffee per meal... smh they just trying to get him shook (pun intended)

    LewperLewper4 kun oldin
  • Speak of the cultural shock right there

    Adam VagadayAdam Vagaday4 kun oldin
  • What a shocker.

    PinattaboyPinattaboy4 kun oldin
  • When I was pregnant, I had to be taken into the hospital to prepare for a possible emergency c section.. bro they wouldn’t let me eat for a few DAYS, I could barely have apple juice. Watching this dude just drink coffee hurts me sm, I remember crying because my boyfriend came into the room with a bag of chips 😭😭 I weighed 107 pre-pregnancy, idk why bc I ate my meals, but I didn’t even eat as much as him!!! I cannot imagine how much more hungry he was just drinking coffee omggg. My baby and I are doing great btw (: but dang just coffeeee my dude was sufferiNG

    IsabelIsabel4 kun oldin
  • That damn cast on her arm probably weighs 4lb haha

    airsofter2247airsofter22475 kun oldin
  • Damn I suck down coffee every day. Every. Day.

    CD SmithCD Smith7 kun oldin
  • Don’t leet him pick her up he’s gong to take her home and make her jump in his belly !!! Just kidding ! They both look much better in their face . Like alive !!

    jean chavezjean chavez9 kun oldin
  • Wow that Dr. was so scary I would had a heart attack looking at him . Why was he so hunched over and him in the eye I couldn’t help but notice his nose looked like it had been broken I wonder if he had to fight his way through medical school I mean like in boxing? I don’t think I’m going to that doctor ever !

    jean chavezjean chavez9 kun oldin
  • as a European I'm just watching this like???? stone????? pounds??????? whut??????

    yoniyoni9 kun oldin
  • What's a stone?

    Kermit The CrOgKermit The CrOg11 kun oldin
  • My first video of many.

    DigitalReduxDigitalRedux12 kun oldin
  • I would love to see ken and buff look at more english stuff. I always love watching people react to stuff from my country.

    scarfhatscarfhat12 kun oldin
  • Me watching this while eating grilled cheese with a side of 3 cheese sticks 👁👄👁

    ChaoticKayleeChaoticKaylee13 kun oldin
  • I'm watching this video and an ad suddenly comes on and just starts with "STOP! Don't exercise!"😂

    SyreinaClawSyreinaClaw13 kun oldin
  • Is it sad that as an American when she started talking about obesity rates being high in the UK I thought she was about to say the US?

    Tyler JordanTyler Jordan14 kun oldin
  • wait, you guys don't have squash???

    RexxEsGeddenRexxEsGedden14 kun oldin
  • Hey, at least we know how to spell colour, aluminium and mum. lmao jks jks

    RexxEsGeddenRexxEsGedden14 kun oldin
  • All I can say is 23:37 at least SHES gaining weight tho. I kinda feel for her tho but SHES worse then me tho.. my BMI was 15.8 and that was about 4 years ago. I’m around 100 pounds so I completely understand.. but I actually EAT tho. May not be big portions but I actually eat food.

    _not_your_average_weirdo_not_your_average_weirdo14 kun oldin
  • Why is the doctor's office so white? Lol

    Darkb4light 06Darkb4light 0614 kun oldin
  • 4 pounds came from the weights hidden in her cast

    Jada WilsonJada Wilson15 kun oldin
  • So what I’ve learned is that it’s ok for me to have a low BMI. 🤨 thx

    Jada WilsonJada Wilson15 kun oldin
  • It's funny, I met Wilford Brimley where I used to live in Lubbock Texas. I met him at a whataburger of all places🤣🤣🤣

    Ben HaynieBen Haynie15 kun oldin
  • How the frik is she still alive?

    Aksel FriisnæsAksel Friisnæs16 kun oldin
  • That mug is so big, I swear if you drew a face on the mug, it would look like another head

    KittyB GamingKittyB Gaming16 kun oldin
  • The skinny ones look nervous because they know what's coming. They have to swap diets, and most of them have eating disorders. Most of them are utterly terrified of gaining weight and eating without restricting their calories. Also they use a combo of Stones/pounds. If they only gained 4lbs, they'll say 4lbs. But if they gained 18lbs, they'll say 1 stone, 4lbs. For 7lbs they'll say "Half a stone". Also 4lbs doesn't seem like a lot for her to gain, but as someone in the same weight range (though I think I have about 10lbs more than she does), 4lbs is a LOT of progress. Also IDK if you guys noticed, but her hair looked SO much shinier and healthier in that clip! I'm guessing she has a lot more energy to do things, too. I actually just managed to get back to 120lbs after nearly 6 years trying to get the weight back on after I lost it due to some medication I was on. Eating is hard when you have no appetite.

    PalitatoPalitato16 kun oldin
  • When they call squash kool aid nooo its a juice you mix with water

    emo.girl2006emo.girl200616 kun oldin
  • "Aren't you lactose intolerant too?" LMAO BRUH I'm not the only one lmao.

    Norimar SantiagoNorimar Santiago17 kun oldin
  • Coffee is a no no with high bp they tryin kill him

    Avery LeiAvery Lei17 kun oldin
  • i'm glad i stopped eating cheese too ofteni will keep it at once a month or less seeing this O__O;;

    Kimmy yeongKimmy yeong17 kun oldin
  • they bring the guy to america and he ends up with a heart attack xd

    Kimmy yeongKimmy yeong17 kun oldin
  • You guys described a KFC Famous Bowl

    Shane TsosieShane Tsosie18 kun oldin
  • I'm naturally skinny and hate it. My husband struggles with his weight but is doing his best to feel happy in his body. I hope everyone in this is able to achieve a body they are happy and healthy with.

    GaiaArcadeGaiaArcade18 kun oldin
  • 4:47 That's basically a dish at KFC.

    Jack KensengJack Kenseng20 kun oldin
  • I am only 4 stones...that's a lonely number of stones :'(

    Clo MystClo Myst21 kun oldin
  • Cheese is not poison but u shouldn’t eat 50 pounds of it a week lol

    Pedro MartellPedro Martell21 kun oldin
  • 50 stone body jeesh

    Pedro MartellPedro Martell21 kun oldin
  • U guys are like the best homies lol

    Pedro MartellPedro Martell21 kun oldin
  • I’m a 40 year old married mother of two girls and it cracks them up when I watch you guys!!! All you guys have to do is laugh and it cracks me up!!!! Love you guys!!!

    Tara SheltonTara Shelton21 kun oldin
  • This was weird to watch b/c I weigh almost the exact same as the girl but I actually eat meals everyday

    Ellie WalkerEllie Walker21 kun oldin
  • Please review more supersize vs superskinny. I loved this video!

    MerelMelchers ASMRMerelMelchers ASMR22 kun oldin
  • They both might die of heart related issues- her due to coffee and his to fats and salt

    squarepotatoessquarepotatoes22 kun oldin
  • That 8 stone chick is heavier than me. I’m 7.07 stone. But I’m supposed to be around this weight. I don’t look like skin and bone. And I eat heaps too

    AshtonAshton22 kun oldin
  • "What would you think if someone took you to a feeding clinic?" That I have an eating disorder, which is exactly what I thought when I was actually taken to the feeding clinic.

    Been DeadBeen Dead22 kun oldin
  • All I see is Happy in the background.

    CatzuZCatzuZ22 kun oldin
  • Oh man, I don't know why I stopped watching Ke- DAANNGGG

    Juswa DuneassJuswa Duneass22 kun oldin
  • today i learned american ambulances look like pepsi cans , here in germany they are bright neon yellow and orange

    Alina MarieAlina Marie23 kun oldin
  • I work with a dude that’s on his way to being in a rascal. He’s 27 and almost the same size as the rascal guy

    Joe KnoedlerJoe Knoedler24 kun oldin
  • In the show we can see that she didn't like drinking coffee by her expression , which makes me wonder if she said coffee 4 times a day was cuz she didn't like getting paired up with him and wanted to watch him suffer

    ZARIFUL ISLAM JOYZARIFUL ISLAM JOY25 kun oldin
  • I forgot there was a drink called Squash in Britain. From what I understand its kinda like koolaid is here (more as in a brand-name drink everyone knows of less so in regards to taste and such) but for adults and usually isn't as sugary (I could be wrong as I've never had it myself) Also I get an odd sense of solidarity and happiness when someone talks about being Lactose intolerant. Especially I'm like the only one intolerant in my family and among my friends which sucks.

    Midnight MistMidnight Mist25 kun oldin
  • Squash isnt cool aid. Its juice concentrate

    Kay CollarfeildKay Collarfeild25 kun oldin
  • Only in America

    Landen BeringerLanden Beringer25 kun oldin
  • Buff!! You have a Canadian patch on your hat! What’s the story? I’m Canadian and I love it 👍🏼✨

    tweebster300tweebster30026 kun oldin
  • Me: watching while stringing four cheese sticks before eating them

    LivLiv26 kun oldin
  • insert cat saying diabetus

    Mylenah BugMylenah Bug26 kun oldin
  • Cheese man literally saw an avg Walmart consumer before having a heart attack. That's how you know you are in 'MURICA!!

    LALTLALT26 kun oldin
  • I give the people in the show props because they both seem pretty realistic and relatively practical despite their bad eating habits like they aren’t being stubborn and refusing to see the truth they’re realizing what’s wrong and acknowledging it and internalized it it seems

    H*ckH*ck26 kun oldin
  • 6:09 - 6:10 best second of my life..... please WATCH!!!!

    Kreldop2Kreldop226 kun oldin
  • Love you too Ken!

    Chloe AcostaChloe Acosta27 kun oldin
  • Thanks for putting in your weight in stone, I now know you pair are some big bois.

    AneurooAneuroo27 kun oldin
  • Just the title has me laughing to breathlessness. I haven't even watched the video yet! lmaoooo

    imirrawashereimirrawashere28 kun oldin
  • MERica fUg yEaH

    Portal StudiosPortal Studios28 kun oldin
  • THEY SENT HIM TO MISSOURI. I’m done

    Mag ggMag gg28 kun oldin
  • I’m 310 and don’t look like that

    Nathaniel OrtizNathaniel Ortiz28 kun oldin
  • Pretty sure it's called squash because of the fruits squashed to make it.

    April HApril H28 kun oldin
  • This is why i dont understand people talking shit on standard and metric. They use "stone" to measure 14 pounds and flip shit when someone uses inches intead of centimeters different increments have different uses.

    evil joeevil joe28 kun oldin
  • 6:09 lol that's one happy dog

    Danny JacquesDanny Jacques29 kun oldin
  • SO WE EATS HIM! or whatever he says...

    HamsterHamster29 kun oldin
  • I say diabetes like that as a joke

    y yyy yy29 kun oldin
  • $23 for a hat!!!!!!!

    Erich SmithErich Smith29 kun oldin
  • As if people from the UK knew what real cheese is. Go to France! Let's see if you can eat real, smelly cheese :p I'm sure the addiction will magically go away

    Professional ProcrastinatorProfessional Procrastinator29 kun oldin
  • I am also 8 stones/ 50 kg but I also eat alot more than her 😂😂😂

    Top TeenTop TeenOy oldin
  • Cheese n pickle is gonna be my senior quote 👌🏼

    😷The original moof🦄😷The original moof🦄Oy oldin
  • me didnt use any of this metric system.. "need to look up what in kg then"

    Fatin nabylaFatin nabylaOy oldin
  • Am I the only one that thinks Ken looks like the wolf guy in Scary Godmother with that shirt?

    KayleeKatKayleeKatOy oldin
  • "when he gets the bill hes gonna get upset" yup hes use to using the NHS for free

    beingatlibertybeingatlibertyOy oldin
  • Cheese and branston pickle. Its a UK thing

    bobbi.brewtalitybobbi.brewtalityOy oldin
  • Ken and Dane really do look the kinda guys who don't care how they food look lol

    IcePGIcePGOy oldin
  • Dying here....lol. I am from the Caribbean and I hate cheese..... just wanted to put that out there.... Iol

    Tricia ApplewhiteTricia ApplewhiteOy oldin
  • Y’all find this funny?

    The Ztg180The Ztg180Oy oldin
  • Now it's supposed to be they eat each other's diets and then they exchange it to a healthy diet on the last eating part the last day they eat three healthy meals breakfast lunch and dinner and the rest of the time they eat each other's diets this is a favorite show for the anorexic community I probably whole eating disorder community as well

    ChaseChaseOy oldin
  • 112 lb is not that skinny but I have anorexia so I'm not the best to judge that

    ChaseChaseOy oldin
  • Black currant squash = hi juice I feel like a British to American translator

    Day DreamerDay DreamerOy oldin
  • U Dun know he pissed on the floor cos he couldn’t see or reach his dick an slipped in it

    Day DreamerDay DreamerOy oldin
  • I want to hang out with these guys

    Wyatt ImbushWyatt ImbushOy oldin
  • They laugh and Make Fun of the stuff but the bigger guy i'd argue is already unhealthily big

    mrseestarmrseestarOy oldin
  • “That’s poison”

    Ben StockwellBen StockwellOy oldin
  • Take a bottle of squeeze cheese take out a little cheese to make room in bottle. Add 3-4 tsp of pickle juice and shake it to mix. Pickled cheese is amazing on potato, chips, anything really.

    Patriot DuelPatriot DuelOy oldin
  • The feeling when you guys are converting stone to lbs and i still dont understand how much it is so i have to convert it again to kg 😂

    LindaaaaanLindaaaaanOy oldin
  • Black current juice - it’s like Apple juice, the same juice family

    Jess EssJess EssOy oldin
  • amy done pulled a deku

    Bored broomBored broomOy oldin
    • Deku 👁️👄👁️🦴

      kawaii _playskawaii _plays23 kun oldin
UZworld